onsdag 22 februari 2012

My baby


Dags att ta tag i bloggandet igen kanske.
Eftersom min kära kusin åker till Thailand nästa onsdag, i tre veckor så behöver jag nån annanstans att ventilera. Så bloggen kanske blir ett bra ställe :P

Livet rullar på som vanligt. O vad e som vanligt så? E ju trots allt 2 månader sen jag skrev sist.
Tove har hunnit fylla 10 år. Helt galet om du frågar mej. Hon va ju nyfödd nyss. Min stora tjej <3 Hon trivs toppenbra i skolan o de går hur bra som helst. Alla rätt på alla prov hela tiden. Mamma upp i da`n ;)
Jag har orkat ta tag i träningen igen efter ett lååångt uppehåll. Känns skönt att komma igång igen o man känner att kroppen ändras fort :)
Annars blir de mest plugg o hemmamys. Så less på skolan, men nu e de snart slut på de som tur e. I behov av ett jobb dock :P

Ne, nu ska jag mysa vidare med lill Svante som blev kastrerad igår o precis har lugnat ner sej efter ett dygn med bara hopp, lek o galenskap. Lilleplutten :D
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar