måndag 12 juli 2010

Fairytale of New York





Livet rullar på riktigt bra nu. Saknar ju mina änglar som bara den, varje dag.. Men njuter av varje sekund med mina nära o kära som finns omkring mej. Dom e bäst, o jag e så lyckligt lottad som har dom. Världens finaste o mysigaste dotter, en underbar pojkvän som får mitt hjärta att slå ett extra slag bara jag tittar på honom, vänner som jag skulle ta en kula för vilken sekund som helst (Mina tjejer e oslagbara), har världens bästa pappa o bror, o en släkt som e guld värda.
Jag e lycklig helt enkelt <3

Förövrigt har jag nog en tonåring här hemma. Tove somnade efter kl 00 inatt fast jag la henne tidigare, o sov tills jag väckte henne kl 11. Herregud! Jaja, de börjas i tid. De e nu de går utför :P
O förövrigt e jag nöjd att Peter inte jobbar natt längre.. Wiihoooo! Rena rama lyxen att somna ihop mer än fredag o lördag natt. I like, i like :)

Ska kila. Take care.
Kram
/J

1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir av att läsa det här inlägget gumman. Glad för din skull, vill ju att du ska vara lycklig o det verkar precis som att du är just det. Gillar dig massor! <3 /Thess

    SvaraRadera