måndag 23 augusti 2010

Don`t go where i can`t follow




Jag hatar att du finns i mina drömmar om natten.. För de gör så förbannat ont att vakna o inse att de bara var en dröm. Du e fortfarande borta.
Din värme, din lukt, din närvaro, dina kloka ord, din famn o ditt skratt.. Allt va bara en dröm.
Jag hatar de! Känslan o smärtan i kroppen när man vaknar o inser att de bara var en dröm går inte att beskriva. Jag vill bara skrika o slå på allt.
De gör lika ont som när vi fick veta att du var död. Samma smärta om igen...
Jag vill ju bara vakna upp o inse att din död bara var en hemsk mardröm. Jag vill ringa till dej o du ger mej lugn. Jag vill bädda ner mej i din famn o aldrig gå en meter ifrån dej.
Men de kommer inte att hända...

o jag hatar de..... jag e inte hel utan dej.

Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar