tisdag 17 augusti 2010

Happy b-day to me





Kl 6,20 imorse hördes de sång utanför min dörr. In stormar Tove, pappa o Lollo o sjunger för fulla muggar.. Tove lämnar ett paket med smått o gott i. Olika choklader, annat spännande godis o många olika teèr. Dom känner mej väl som den tè missbrukare jag e :)
Lämna Tove på fritids o vidare till gymmet för att sen åka hem o plugga gärnet till mitt prov jag har imorn.
När jag kommer hem har min underbara pojkvän varit här, smygit sej in o lämnat paket på min säng. Kortet va mindre kärleksfullt, men de e nog bara för att han själv har åldersnojja :P
Fick ett jätte fint Efva Attling halsband som de står "Amor vincit omnia" på. Love it! <3
Tack godisar!

Har förövrigt fått 160 grattis hälsningar på Fb, o 69 sms. Vilka fina människor jag har runtomkring mej! Tack alla :)

Ikväll ska jag göra Mijas goda tacopaj, sen blir de hallonpaj till efterrätt. Mkt paj, men paj e gott :)
Tills ikväll,, blir de mer plugg.. Psykiska sjukdomar. Verkligen peppande :)

Dagens träning: 60 min styrka.

Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar