fredag 27 augusti 2010

sorgligt va ordet

Har precis kommit hem från skolan. Har gjort mitt 5:e prov, på 10 dagar. O Vg på allihop.
Ganska bra om jag får säga de själv. Men de har varit liiite stressigt, vilket har gjort att jag igår fick världens migrän som fortfarande håller i sej.
Så nu ska jag vila en timme lr två. De förtjänar jag!

Haha, lyssnade på P3 nyss o fick mej ett riktigt gott skratt.
Dom utsåg Falköping till Sveriges sorgligaste stad! Lyssna, garva o inse att de faktiskt stämmer:

http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=2024

Jag har insett de för väldigt längesen, men herrejösses vad skönt att även P3 tycker detta :D

Nu ska jag dra täcket över huvudet ett tag. Skönt.
Kram
/J

1 kommentar:

  1. Haha ja du de e bara o inse att de kanske är dax att röra på sig då:)Är borgunda bättre???Kanske inte någon stad men ändå:)Kram på dig

    SvaraRadera