onsdag 4 maj 2011

I was made for you



I`m yours <3


Har haft en heldag med plugg hemma, med undantag för en timmes träning på gymmet med Jenny nu ikväll. De va en välbehövlig paus vill jag lova.
När jag kom hem tappade jag upp ett bad, o bara glömde tid o rum för en stund.
Så mkt tankar, funderingar o känslor som snurrar i kropp o själ just nu.
Jag vet vad jag vill, men fixar jag att ta mej dit den vägen som jag måste gå?
De e frågan.. Men jag tänker inte ge upp, den saken e säker iaf.

Snart sovdags. Hopplöst trött nuför tiden.
Ett liv utan socker o knappt några kolhyderater sätter sina spår.
10 dagar kvar med Fustra. Hejja hejja :)
- 2,5 kg. - 3,5 cm runt rumpan so far.

Godnatt.

Vill inte somna utan dej...
Kram
/J

1 kommentar:

  1. Johanna, sluta tänk så mycket! Lita på en erfaren man, du kommer inte bli klokare! Det enda som hjälper är att bestämma sej för ngt, och det snabbt, och sen göra det! Denna handling kommer ge dej allt eller inget, men då har du åtminstone gjort ngt och jag tror du kommer bli en riktigt lycklig människa efter det <3 Man blir bara tokig av alla tankar! LOVE PETER

    SvaraRadera