fredag 6 maj 2011

I would do anything for love



Ibland får man mysa till de lite extra på tidiga kvällen. De gjorde jag o han häromkvällen. De e dom små sakerna som blir betydelsefulla.

Idag har jag släppt (nästan iaf) alla mina miljoner tankar o bara njutit av dagen.
Fustra träning hemma, sen mot skolan som gick fint, kul lektion med välldans bra lärare. Sen till gymmet för lite extra mage + arm övningar. När jag kom hem möttes jag av en glad Troodil, o vi började laga mat.
Solen lyser, Winnerbäck spelar för oss för fullt o ikväll blir de tacomys hos Majja med Hilda, Martin o Josse.
Yran 2011 e snart bokat o klart med gött gäng.
Dagen e komplett! Behövs inte mer har jag kommit på.
Men jag saknar han, o lär få göra de ett tag. Sen e de bara att hoppas på de bästa...
De känns heeeeelt underbart just nu iaf :)

Jaja, nu ska jag fixa lite innan de e dags att åka mot Skövde.
Ha en bra dag.
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar