onsdag 23 juni 2010

Already I'm so lonesome I could die

So kiss me and smile for me
Tell me that you'll wait for me
Hold me like you'll never let me go...

Mm, imorn åker hjärtat iväg med sina grabbar på midsommar äventyr till Smögen.
Kommer tillbaka på söndag. O jag kommer troligen få krupp av all saknad :P
Många dagar att vara ifrån honom känner jag som e galet fjolligt nykär..
Herregud Johanna, bete dej!

Min midsommar e fortfarande lite oklar. Ska iaf tillbringa den med min fina vän Elina.
Får se vart vi tar vägen, o vilka som får den stora äran att tillbringa midsommar med oss :D
Kommer bli guld iaf.

Idag har jag iaf haft en mkt mysig dag ihop med Peter. Sen blev de träning med brudarna. Spinning o Easyline. Göttans :)
Nu: Kvällsmys med Peter innan han ger sej iväg imorn.
Kram
/J


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar