tisdag 15 juni 2010

D-vitamin

32,4 grader i min solvägg.
Kan solen vara så snäll o stanna kvar nu.
Annars blir jag depprimerad!

Alltså, den där träningsvärken som jag pratade om igår, som skulle vara så härlig ni vet?
Glöm de jag sa! :D
Ajajaj. Mina ben känns som betong klumpar idag. Mindre skönt. De e iofs härligt att veta att man gjort nått med kroppen. Men själva känslan i benen just nu kan ju faktiskt kvitta.
Jag ska bättra på träningsvärken sen med en timmes styrketräning.
Härligt?
Fråga mej imorn... :)
Bodypump 60 e ju ett givet pass iaf. Får gå hur de vill med knät.

Men innan jag bättrar på träningsvärken blir de lite shopping med Elina hjärtat. Min fina vän :)

I em o kväll blir de mys med Peter. Vilken dag! Kan ju inte bli annat än bra :)

Kram
/J

1 kommentar:

  1. synd att vi inte kunde ses. kommer fler tillfällen. puss

    SvaraRadera