söndag 13 juni 2010

Let`s talk about love


Ligger nerbäddad i sängen o lyssnar på lite härlig musik. E hyffsat trött, men jag kan inte somna.. Önskar att jag kunde blunda, o när jag öppnar ögonen igen så ligger Peter breve. De hade varit total lycka just nu.
Har ingen lust alls att somna utan honom. Ingen lust alls. De e ju hans trygga famn som får mej att somna.
Sen att de e hans snarkningar som får mej att vakna mitt i natten e ju en annan sak ;)
Men jag vill verkligen att han ska va här nu.
Just nu känns de som att de e en hel evighet till nästa helg.. Många ensamma nätter.
Får bli dubbelt så mkt mys på dagarna helt enkelt
<3

Han e kärlek. Han e den finaste man kan tänka sej. O de bästa av allt..
Han e min! :) <3
Kram
/J


2 kommentarer:

  1. Jag e so happy for you my hero<3 älskar dig mitt lilla hjärta ! //bella

    SvaraRadera
  2. Testing, testing... :D Puss från Thess

    SvaraRadera