söndag 13 juni 2010

Mammas trollunge



Söndag kväll o snart kommer min lilla skorpa hem efter en helg hos sin farmor.
Blir ju så himla tomt o tyst när hon inte e här hemma, så nu längtar jag tills de blir fart o fläkt igen :) Undra hur de ska gå i sommar när hon ska vara där 1 hel vecka, 4 ggr om.
Då vet jag en mamma som måste hålla sej sysselsatt hela tiden för att inte sakna ihjäl sej :)

Blir ju lite Sparreviken, mys med vänner o pojkvän, sol o bad, o lite roadtripps skulle jag tro. Så de ska väl gå bra. Sen hon ju bara 10 min ifrån mej. Men ändå... <3>



Tycker förövrigt att denna veckan som kommer kan gå väldigt fort. Jag vill ha lördag.
Lördag = Livingroom fest på Bogrens. De kommer bli så jäkla bra. Jag o Elina köpte biljetter på gymmet idag. Så nu e vi taggade. Men innan lördag, så blir de en väldigt träningsfylld vecka. Blir mkt styrkepass men även spinning, bodypump o lite smått o gott. Livingroom e guld. Mitt andra hem :)

Ne, nu ska jag göra lite nytta.

saknar peter.


Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar