måndag 21 juni 2010

Ps. I love you

Hjärta, rimmar på smärta av en anledning.

Tog mej visst sovmorgon idag.. Vaknade kl 11.30. Jisses, inte okej!
Men jag kunde inte somna inatt. Kollade på film till väldigt sent, telefonen pep o jag låg o funderade på vad jag ska ha på mej på Mia o Björns bröllop. Haha vilka bekymmer :)
Så kl 4 kanske jag somnade. Bättre sent än aldrig.

Nu sitter jag i köket o äter mat, kollar ut över den fina utsikten o funderar på vart solen e... Den kommer o går om man säger så. Men den finns där, bakom alla stora moln :)
Gör allt för att de inte ska vara så tyst här hemma nu när man e helt själv.. Tvättmaskinen går, diskmaskinen går o hög musik spelas för fullt.
Saknar min trollunge ju. Mammas hjärta <3

Ska snart ut på en långpromenad. Rensa hjärnan, o lyssna på skön musik.
Ha en bra dag.

Elina, du e min solstråle <3
Kram

/J

1 kommentar: