torsdag 17 juni 2010

till månen och tillbaka...

Vilken dag.
Började dagen med att jaga massa kossor som va på rymmen från grannen. Haha, vilken bra start kl 07.30. Efter de va man ju pigg iaf :)
Mot skolan o göra prov. De ena gick bra, de andra gick mindre bra. Jag hatar Etik. Verkligen hatar!..

Sen åkte jag till min romantiske man. Möttes av rosenblad på golvet som ledde in i sovrummet....
Där fanns de rosor, choklad o en fin pojkvän. Underbara han. Bättre o mysigare pojkvän får man leta efter. Blev en helt perfekt morgon <3

O en toppen dag sen hemma i Borgunda. Mys i solväggen, bus med Troodil, våfflor o kärlek i mängder. Lyckan e total <3

Nu ska jag lägga mej o läsa lite inför provet imorn... Sen ger jag mej rätten att ge upp! Efter skolan blir de Skövde. Gymmet o mys med Elina hjärtat. Toppen! :) Ha en bra kväll.

Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar