tisdag 10 april 2012

999

..Fortfarande en guld låt.

Har nyss kommit hem från gymmet. 75 min styrka + 20 min pw på bandet med 7% lutning. Idag blev de biceps/mage. Galen träningsvärk i triceps efter träningen igår, så dom fick snällt vila idag :)
Imorn ska benen få bekänna färg. (HATAR att träna ben) Fy sjutton va trist, men dom behöver tränas så e väl bara att le o se glad ut.
Efter träningen åt jag Keso/apesin/kanel. Min favorit när de gäller mellanmål :)
O väl hemma blev de grönsakswook.

Har även hunnit med att ta cellprov o grejer. Mindre kul att ligga i den där förnedringsstolen med en stoooor lampa riktad rakt in.. ahh ni vet.
De e ta mej schööen höjden av förnedring :P

Dags att plugga.
Btw, såg ni på Betnèr direkt igår? Vilken succè! Jag höll på att kissa ner mej av skratt. Kan ha varit för att de va ett ämne som jag o Betner e väldigt eniga om, Religion.
Om ni inte sett de, så gör de!
http://www.kanal5play.se/program/play/betnerdirekt-s01e02

Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar