måndag 16 april 2012

dagens






Bilder ifrån dagens träning. Började med 35 mins powerwalk på bandet. Märker verkligen stor skillnad när jag tar Loading drink extrem innan passet. Brukar lessna på att gå efter 5 minuter, då ger jag upp. Men nu kan jag gå.. o gå.. o gå.. Skönt att bränna lite kalorier :)
Sen blev de ett styrkepass. Rygg/Mage. Avslutade med lite biceps också. Av nån anledning så lyckas jag alltid få in lite biceps i min träning. Kan va för att de e min favorit muskel :)

Har varit duktig med maten idag också. Startade med lättfil o mûsli. I skolan innan träningen blev de mellanmål (Keso apelsin/kanel)
. Loading drink.. Efter träningen blev de en proteindrink o när jag kom hem tonfisksallad o nu äre dags för mellis igen :)

Ska köra Tove till scouterna nu, sen gräva ner mej i SvB böckerna. Yeeey..
Kram
/J

2 kommentarer: