tisdag 17 april 2012

Body fitness tankar...


Fick en fråga igår om jag nån gång skulle vilja tävla i Body fitness..
Över min döda kropp e mitt svar. Aldrig.
Varför?

1. Tränar för att må bra, vara piggare, orka mera. INTE för att stå o spänna mej i en minimal bikini o bli granskad av massa människor. Om jag tränar o får lite lagom muskler på köpet, e de bara en bonus. Jag tränar INTE för att bli ett muskelberg. Muskler e snyggt, men till en viss gräns.

2. Jag tycker att det e extremt fult. Svårare än så e de inte. Skulle hellre va lönnfet än att se ut som dom gör på bilden. Tycker Body fitness kan va de löjligaste påhittet nånsin. Både när de gäller tjejer & killar! Ser inte normalt ut alls med deras kroppar. Urfånigt att kleta in sej i massa färg o stå o spänna sej i onormala poser.


Jag respekterar folk som vill göra de, o har absolut ingenting emot dom personligen. Jag förstår bara inte grejjen. Men de behöver jag ju inte heller :)

Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar