torsdag 5 april 2012

Panikångest!

Många av er kanske inte vet att jag lider av panikångest.
I ovana miljöer, där det är mycket folk och där jag inte känner mej helt trygg där kommer de.. Att gå på bio är inte att tänka på, åka till Gbg o shoppa (BIG no,no!), gå på handboll går sådär.. Har haft mina attacker där, senast nu när jag var där sist. Men i hallen har jag min flyktväg o känner mej tryggare o tryggare i den miljön. Hoppas jag..
De som händer när jag får panikångest e att jag börjar må illa, kallsvettas, blir svimfärdig, darrig o likblek. Inte kul...
Detta e nått som blivit värre o värre,z för jag har kunnat vistas i ovana miljöer förut utan problem..

Så idag, om 10 min ska jag åka in mot Skövde för att först äta på resturang med Tove, Jenny o Tilde o sen ska vi dra vidare mot Arenan för att kolla på Eric Saade.
Mitt hjärta har slått i 110 sen igår pga detta.. (Då inte för att eric e lammkött), utan för att jag e nervös över alla människor, allt tjo o tjim, allt stök o framför allt att jag inte kommer ut därifrån på 1 sekund om de e så att jag måste ut!
Men men, jag SKA klara de. Om inte för min egen skull, så för Toves :) <3

Önska mej lycka till.
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar