torsdag 12 april 2012

What to do?

...Ligger nerbäddad i sängen. Rullgardinen nerdragen, myskläderna på, 2 duntäcken o ett glas tè. Här har jag legat sen kl snart 3 timmar i hopp om att slippa smärta...

Vaknade upp i hans famn imorse. (Lycka!) o kände redan då att huvudet bultade..
Han åkte iväg kl 7, o jag låg kvar. Tanken va att åka till skolan, började 10.15.. kl 10.30 tog jag mej upp tog 2 alvedon o åt lite frukost.. Begav mej till gymmet i hopp om att lite träning kanske får bort huvudvärken (de brukar hjälpa på mej). Men IKKE. Blev sämsta träningspasset nånsin! PW på bandet gick okej, men när jag skulle köra styrka så strålade de i huvudet o blixtrade för ögonen. Paaaaain!!
Tiden gick o huvudet blev bara värre o värre, alvedon hjälpte inte. Inte mat, inte dryck, inte träning, inte vila..
What the f*ck!
Ringde min läkare eftersom jag vet att jag inte får äta vilka tabletter som helst med tanke på min magsjukdom.
O mkt riktigt, INGA migräntabletter alls. Om jag inte vill ha världens skov då vill säga.

Så, nu äre bara att vänta ut migränen. Efter att ha legat här i 3h har jag iaf orkat mej ut till köket för att fixa tè.
Överlever jag den här migränattacken så överlever jag allt!

Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar