måndag 9 april 2012

My Livingroom

Blev 90 min styrka på mitt kära Livingroom idag. Kändes riktigt bra o Loading drink xtreme gör verkligen susen! Man känner verkligen hur blodet pumpar ut i kroppen o orken tar aldrig slut. Efter 80 min va dock mjölksyran i kroppen ett faktum, så då gick jag en stund på bandet innan jag mosade i mej min keso.
Idag körde jag igenom hela kroppen, för att känna ungefär hur mkt jag orkar. Så imorn lär jag väl ha ont i varenda muskel i kroppen.
Skönt!
Tänker ändå installera mej på gymmet efter jag varit o tagit cellprov o varit i skolan.

Nu har jag bäddat ner mej i soffan för att kika på Narnia som går på 5:an. Mysiga filmer tycker jag :)
Snart kommer min Troodil hem också. Hon e hos sin morfar o planterar massa blommor :)

Ha en bra dag.
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar