torsdag 23 september 2010

Hur kan man tappa orken att andas


Tentan i skolan gick väl sisådär. Får hoppas på de bästa.
Efter skolan blev de en mor&dotter stund på stan. Vi shoppade höst skor, träningsgrejer o bara strosade runt. Tove e dock mer en pojkflicka än en flicka som gillar rosa om man säger så.. Så gå på stan o shoppa e INTE hennes grej.. :P
Sen fick hon välja matställe. Vilket som helst, bara de låg i Skövde. Vad blir de.. Jo, Mcdonalds.
Nooooo! Jag avskyr Mc. Kommer inte ihåg när jag åt där senast.. Men eftersom hon fick välja, så blev de så.. Kändes som att jag gick upp 10 kg bara av att kliva in genom dörren där.
Jag åt iaf en chickenwrap o drack vatten.. Tove va nöjd o de e de som räknas :D
Jag har världens finaste lilla Troodil <3
Blev en promenad o jogging tur på 4,7 km för min del när jag kom hem..

Nu e de dags att försöka sova, o rensa tankarna lite. Ganska behövligt.
Kram

/J

Ps. Elina, du anar inte hur glad jag e att jag har dej <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar