söndag 26 september 2010

Yesterday

Lagom ren efter Military...








Idag har jag ont i de flesta kroppsdelar efter Military vill jag lova. Benen, ryggen, armarna o min stackars axel.
Va riktigt jobbigt igår. De blir bara värre o värre.. :P
Igår blev de mkt intervall träning. Även mängder med armhävningar, dips, situps, stå i planka, lite kampsport, armhävnings position o dra sej framåt med en hängandes under en, spring i vatten o kråla igenom lera osv.. Heelt galet.
Va dyngesur överallt o hyffsat lerig när vi va klara.
O jag som inte mådde bra alls skulle ta de lugnt. Mmm visst. Gick ju sådär :)


Sen va de bara hem, duscha o fixa sej o bege sej mot Skövde för party hos Malin.
Mkt trevligt <3
Blev mkt sång o firande. Tjejerna började att sjunga för mej som fyllde år förra månaden, fick den lila klockan jag har tjatat om ett tag att jag vill ha.. Yeeeey :)
Sen blev de sång för Mysan, o sen för Malin :D Bra kväll med bra sällskap.
Ni e guld tjejer
<3

Nu ska jag fixa lite. Försöka få bort huvudvärken som fortfarande håller sej kvar. Envisa jävel.

Ha en bra dag.
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar