tisdag 7 september 2010

Mannen i mitt liv






Ja, där e han. Mannen i mitt liv. Iaf en av dom :)
Han ska vara här inatt då bror o Sara e iväg. Mysigt.
Så har blivit många promenader idag. Tur att man har en anledning till att komma ut. Kan va lite halv trög på de annars.
Han har blivit stor nu, mannen i mitt liv. Förut va han en liten vit hårboll, nu e han en stor vit isbjörn. O världens mysigaste. <3

Dagens träning:
11 km promenad
70 min styrka i gymparken

Har även samlat vuxen poäng idag när jag var på föräldramöte på Toves fritids.
Herrejösses, jag känner mej gammal..
Tove har förövrigt klippt av sej håret idag. Lr jag har klippt henne, på hennes begäran.
"Jag vill ha lika kort som du mamma!"
Okej, så fick de bli. Och efteråt "Mamma, de blev as snyggt! Får jag färga de mörkt nu?"
Där satte jag gränsen :P
Min lilla tjej håller på att bli stor ju... <3

Kram
/J

1 kommentar: