söndag 19 december 2010

Ändrade planer!



Haha, vad hände igår?
Planen va kaffe o lugn kväll på Pim`s med Towe, Henke o Marcus... De slutade med att vi + Koffe & Sara hamnade hos mej, drack för mkt vin o cider o spelade Med andra ord till kl 3 inatt. Jag vann de flesta ggr bör tilläggas.... :D
Herrejösses, vilken kväll.
Sen somnade jag o Towe väldigt gott i min sköna säng.
De va en mkt rolig kväll med mååånga skratt. Precis så jag vill ha de i mitt liv. Skratt o underbara människor :)

Idag va jag ganska seg... Men pallrade mej iväg med Troodil på kalas hos Kusinerna. Där bjöds de på god mat o supergod efterrätt.. Mmmmm :)
Nu kommer snart Elina, Towe, Marcus o Henke hit, för en ny omgång av Med andra ord.. Dom vill tydlligen ha revange.. Lycka till.. :)


Imorn blir de träning, o shopping o fika med Tobbe :)
Ha de bra!
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar