söndag 12 december 2010

Ingenting du säger kan göra mej din inatt


Kanske dags att ta tag i dagen?
Har fortfarande BIK shorts, raggsockar o munktröjja på mej. Men har iaf ätit frukost, alltid nått :)
Eftersom jag gjorde sista dagen på praktiken igår så tycker jag att jag förtjänar en seg dag idag. Men nu ska jag ta en dusch, sen blir de mys i snön med Nanoq.
Sen blir de en sväng till Karl lite senare.

Blir nog en bra dag :)
Dock ser de inte ut att bli nån träning, förutom långpromenad då.
Imorn kör vi all in på träningen igen. O snart snart blir de armbrytnings träning till 110% eftersom jag ska ha armbrytningsbordet hos mej när jag flyttar.
Så förbannat gött! :)
De suger i brytnings tarmen kan man säga. SM 2011 e målet :)


Förövrigt har Johanna tusen tankar, vilket inte e speciellt ovanligt. Men ändå.
Jaja, tar en dag i taget. O vet innerst inne vad jag ska göra... Bara att ta de klivet.

Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar