fredag 17 december 2010

Världsklass

.... ja, de e verkligen världsklass på människorna i mitt liv.
Världens finaste o bästa dotter, vänner, familj o släkt.
Dom ställer upp i vått o torrt o jag vet verkligen att dom finns där när de e nått.
O den känslan e helt underbar!
Guld :) <3

Igår kollade jag o min fina bror på film till mitt i natten, så va lite halv segt att gå upp imorse när klockan ringde. Men de va bara att le o se glad ut o bege sej till tandläkaren med Tove.
Efter de åkte jag till gymmet. Bra start på dagen. Man blir pigg o de e så skönt att ha de gjort :)
Sen träffade jag Ämma o Coffe på stan. Mötte även upp Majja sen. Shopping av julklappar o lunch stod på schemat.
O nästan viktigast av allt: Lämna in min dator på lite fix.. Så har ingen dator på några dagar. Fuck!
Men de e rätt skönt ändå faktiskt har jag märkt. Säger jag som sitter här ändå......

Nu kommer snart Majja o Hilda på fika.
Sen ikväll blir de sällskaps spel, mys, öl o sjukt bra sällskap! :)

Ha de bra.
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar