fredag 10 december 2010

Ta dina minnen och försvinn ur mitt liv, älskade älskade du.


Ledig fredag, o de har varit såå skönt! Ingen stress o inga tider att passa.. De gillas.
Gick upp tidigt med Tove o skickade henne till skolan, sen kröp jag ner i sängen o sov några timmar till.
Sen bar de av till gymmet för styrkepass med Elina o Towe. 2 timmars träning blev de. Lr nej, säkert 1,5 timmars träning o 30 min prat :D
Efter träningen gav vi oss av till Elins Esplanad för lite shopping.
Va inne på Chilli också, o jag e så förbannat sugen på att flytta nu. Vill ha mitt fina radhus. Vill ha mina mattor, kuddar, lyktor, Buddah, badkar. Mysfaktor. Längtar! :)

Nu e jag hemma, har ätit lite o ska styrka bilen mot Skövde igen.
Idolmys står på shemat!

Ha en bra kväll.
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar