måndag 27 december 2010

your body next to mine


Jag o Tove infann oss på gymmet 9.00. Jag körde 90 min styrka med Jenny, o Tove softade i kidsroom. Jag hittade henne i ett mörkt kidsroom på golvet bland alla kuddar med en filt över sej, o kikande på Pippi med ena ögat. Tröttfia :)
Jag va seg i kroppen, så de fick bli väldigt lugn träning. Hoppas de känns bättre imorn :) Va iaf trevligt att träffa Jenny, o Karl de klart :) <3
Efter de åkte jag till frissan. Håret blev kort igen, o de e väldigt skönt.
Frågan e hur f*n jag stog ut med att ha hår ner till navel förut..

Sen har de bara varit en lugn dag hemma. Varit ute o gått en liten sväng, kollat film, färgat håret o bara slappat.
Nu ikväll har jag dock varit duktig o grejat med bilen. Ska besiktiga den imorn, så va tvungen att ta tag i att byta lampor, fylla på olja o så. Jag kan va händig, om jag måste :)

Ne, nu ska jag fortsätta kolla på Piraterna o äta min nyponsoppa & glass. Mumma :)

Godnatt.
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar