tisdag 21 december 2010

what have i become my sweetest friend





Vilken fin dag de varit. Svinkallt, men fint :)
Nanoq har legat ute mest hela dagen o bara njutit. Själv installerade jag mej på gymmet kl 9 med Towe o Elina. Sen blev de hem o äta mys frukost med bror, o sen shopping med Sara. Köpte mej en tröjja som de tydligen stog Johanna på enligt Sara o Ämma. "xoxo yours truly" :)
Nu funderar jag på om jag ska orka mej till gymmet igen, lr om jag ska stanna hemma o göra snöänglar med Krille, Sara, Koffe o Tove. De sista lät faktiskt bäst o mest lockande :)
Tar gymmet imorn bitti igen istället.

Guuuud vad jag längtar till mitt radhus nu!
Vill fixa, trixa o dona så de blir mitt o Troodils mysiga hem. Massa ljus o lyktor, trasmattor, kuddar, filtar, Buddha, rökelser. Precis så som vi vill ha de.
VI längtar! :)

Ha en bra kväll.
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar