tisdag 28 december 2010

Nobodys secret





Tisdag kväll, o jag ligger nerbäddad i soffan, kikar på Piraterna o e allmänt slö..
Har haft en mkt bra dag.
Började med att besiktiga bilen, som gick igenom galant.
Åkte sen o myste med Madde o lilla Saga. Vilken prinsessa! <3
Vidare till Majja o Hilda med Ämma för fika. Sen en liten sväng till Karl.
När jag kom hem bytte jag bara om till massa varma kläder sen åkte jag, Tove, Koffe, Sara o Nanoq ner till isen för att åka lite skridskor. Jag o Sara kanade iofs på fötterna, men de va nog lika bra.. Kommer inte ihåg när jag stog på ett par skridskor senast.. Så för allas skull, så behöll jag skorna på :)

O nu e de som sagt kväll, o dags för att sova när filmen e slut.
Imorn blir de förhoppningsvis fika med Tobbe :)

Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar