fredag 3 december 2010

Dag 11. - Mina syskon





Mina 2 syskon, som jag tycker om i vått o torrt. Allt som oftast iaf :)

Kristofer "Koffe" Larsson, min 2 år äldre bror som e en av männen i mitt liv.
En av dom männen som jag vet alltid kommer stanna vid min sida, no matter what.
Koffe e en riktig storebror på alla sätt. Han ställer alltid upp o e kärleksfull, men kan samtidigt va en irriterande bror som bråkar som de flesta syskon gör :P
Koffe kör lastbil, samtidigt som han nyss började plugga till helikopterförare.
Han kilar stadigt med sin Sara sen 3 år tillbaka, o dom har sin bebis Nanoq :)
Han e riktiggt jäkla bra han <3


Emilia "Millan" Persson, min halv syster som nyss fyllde 8 år.
Busig tjej med glimten i ögat, som e lika mkt godisgris som resten av släkten Larsson :) Bor med sin mamma Annette i Skultorp o e hos pappa varannan helg o varje onsdag.
Hon e bästis med min Tove, o dom har oftast riktigt kul ihop. Men envis e deras mellan namn, så de kan bli diskussioner vill jag lova :)
Härlig kramig lillsyster <3


Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar