måndag 14 februari 2011

Could you be the only one

...Måndag morgon. Ny vecka, nya möjligheter.
Jag hade ju dock hoppats på att snön skulle ha börjat försvinna, att solen tittade fram o att chinosen skulle åka på. Men ikke!
Istället hör jag ord som "Extrem kyla", "snöfall" o "kraftig vind" på tv4 vädret.
Där sprack min vår teori.
Den där solresan vore på sin plats nu.

Måndag alltså, o jag ska plugga hela dagen e tanken. Passar väl bra när de e snö o iskallt ute. (Ni ser, jag kan hitta nått positivt med vädret....)
Ikväll blir de Livingroom. På tal om de så har jag nog klurat färdigt på hur veckans träning ser ut.
Måndag: BodyJam
Tisdag: Bodystep
Onsdag: Styrka
Torsdag: Styrka
Fredag: Functional moves
Lördag: Vila
Söndag: Styrka

Med risk för ändringar, som vanligt :D
Mina jogging turer får vänta till snönn o isen försvinner. Har varken tid lr lust för brutna ben.

Ha en bra dag.
Kram
/J

Ps.. O jo, jag e medveten om att de e alla <3 dag o alla borde säkert skriva nått om de. MEN, jag e en av dom som tycker att den här dagen e överskattad. Ge lika mkt kärlek året om. De e min filosofi.
Älska som att varje dag vore den sista...... Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar