lördag 19 februari 2011

En tanke till dej

...Lördag kväll o jag har bäddat ner mej i soffan o kikar på QX gaygalan. Så jäkla bra!
Har varit en bra, lugn o mysig lördag. Precis som lördagar ska vara.
Vaknade upp i en fin persons säng, med den fina personen nära. Något jag skulle kunna göra till en väldigt bra vana.
Fredags kvällen med den fina va förövrigt mys!...
Sen har jag spenderat hela dagen med Majja o Hilda. Inte gjort många knop alls. Vilket jag tycker e heeelt perfekt.
Så har blivit en helg med god mat, mys, fint sällskap, godis o lite mer mys.

Imorn blir de tidig träning med Jenny, sen ska ett skönt gäng åka till Leklandet igen.

...........
Sen en tanke till Mattias, Mata..
Jag har inte träffat dej på många många år, men jag glömmer aldrig de du gjort för mej.

R.I.P
<3

Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar