torsdag 10 februari 2011

Home sweet home















Några bilder från våran lya. Vårat radhus där vi trivs alldeles utmärkt.
De e ju inte Gräddhyllan, men de e vårat o vi gillar de :)
Lite mer har hänt sen bilderna togs. Benen på sängen e på plats, lampor har kommit upp, tavla upp o lite så.
Tove stortrivs o e nöjd att få ha 2 rum. Ett sovrum o ett lekrum + egen toalett. Lyx :)

Har fått lite träningsvärk i magen under dagen. Undra om de beror på allt skrattande till Karlsson på taket igår. Garanterat! :)
Bättrade iaf på värken lite när jag körde 90 min styrka på gymet förut. Biceps/triceps o mage.
Har jag sagt att jag älskar att träna? Att Livingroom e världens bästa gym?
Annars vet ni de nu :)


Nu har lillan precis släckt lampan o ska sova efter att ha läst några sidor i "Eddie o Johanna" o själv ska jag fixa en kopp tè o bädda ner mej under filten i soffan o kika tv.
Ha en bra kväll.
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar