måndag 21 februari 2011

jag fick feber, bara av att höra ditt namn

...Idag har soffan, täcket o tvn varit min bästa vän.
Febern, kallsvetten o huvudvärken har varit min ovän.
Jag har INTE tid att vara sjuk! Ingen lust heller för den delen...
Har iofs varit väldigt skönt att ligga här på soffan mest hela dagen.
Men jag hade hellre svettats på gymmet vill jag lova.
Tog mej iaf en tur till Skövde förut för att kolla på en ny dator, o fick fint sällskap av min Elina.
Blev ingen dator, men väldigt mkt skratt, vilket va precis vad jag behövde <3
Så blir shopping av en dator imorn då de får in den jag vill ha. Äntligen!

Annars har de inte hänt så mkt som sagt. Scouterna började idag, så Tove har varit iväg på spökvandring o kom hem o va allmänt nöjd :) Hon gick dock o la sej o somnade med huvudvärk. Typiskt om hon också blir sjuk.
Mammas lilla hjärta <3

Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar