torsdag 10 februari 2011

Vad heter du mer än August?

..Gårdagen va en bra dag. Riktigt bra!
Spenderade den för de mesta på Gräddhyllan hos min fina vän Jenny o hennes goding Noel ( i mina ögon Muffe). God lunch, prat o mys.
Sen kom våra tjejer med bussen från skolan.
Blev även upptäcksfärd i snön för min o Noels del när Jenny åkte till tandläkaren.
Bebislängtan, jaa :)
När Nicke kom från jobbet packade vi tjejer in oss i bilen o åkte till Livingroom för ett gympapass + lite rygg övningar.
Bra dag med fin vän o härliga kids :) <3

Sen kollade jag o Tove på Karlsson på taket. För sisådär 100 gången.
Karlsson e helt fantastiskt rolig, o vi skrattar lika mkt varje gång. Underbart att höra Tove kippa efter andad efter varje gång Karlsson öppnar munnen o hon får ännu en skratt attack :)
Trollunge <3

(Vad hände med grönt gräs,chinos, converse, asfalt, sol o vårkänslor..?)
De hade varit så skönt att sätta sej på ett flyg till värmen. Sol, bikini, strandpromenader o paraplydrinkar. Jag hade inte klagat.
Istället pälsar jag på mej, tar med mej Nanoq o pulsar runt i snön innan de e dags att styra bilen mot skolan.
Nejrå, jag e inte bitter :)

Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar