lördag 12 februari 2011

Unchained Melody

...Vaknade av en vibrerande mobil kl 9. Från kusin Majja. "Fika på stan?"
Javisst, varför inte. Solen lyste igenom persiennerna o jag trodde lite på vår där ett tag.
Tills jag gick utanför dörren o fick köldskador. Fick inte upp bildörren för den va för frusen, sen startade inte bilen för de va för kallt.. Efter x antal försök gav bilen med sej, o jag går ut o skrapar rutorna. Som tar 15 min, o jag får kramp i armarna!
Bra start, verkligen. Solen lyste iaf, o jag fick använda mina solbrillor. Så jag e nöjd :)
Kom iaf in till stan efter många om o men. Hejja mitt tålamod som prövats väldigt mkt de senaste dagarna.

Blev en trevlig (även mysig, rolig o galen) stund i Skövde med Majja o Mariana. Fika på Rådhuset, lite shopping, mat handling, Mc besök o diverse samtal om allt mellan himmel o jord.
På mc fick jag o Majja iaf dagens magträning. De finns verkligen folk till allt! Många skratt blev de. Så tack för den träningen galna människor.. :)

Nu ska jag fixa mej en smoothie, sen ta en varm dusch.
Ikväll blir de mys. Som jag längtat..

Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar