måndag 7 februari 2011

Love doesn`t need handles

...Aj!
Idag har jag hyffsad träningsvärk i mina lår. Jag tycker ju att de e riktigt tråkigt att träna ben, så kan ju inte påstå att jag gör de allt för ofta. Men gudarna ska veta att jag borde!
Tränar benen enbart när jag kör pass. Spinning, Bodystep o Bodyjam t.ex.. Men aldrig ute i gymparken... Gjorde ett undantag igår, o ja de känns. Lär kännas ännu mer imorn antar jag.
90 min styrka med Jenny blev de. Ack så trevligt :) <3

Veckans träning (ändring kan förekomma)
Måndag: BodyJam
Tisdag: Styrka
Onsdag: Bodypump + Spinning
Torsdag: Styrka
Fredag: Styrka
Lördag: Vila
Söndag: Löpning

(+promenader)

O ja ni läste rätt. Löpning! På söndag har jag bestämt att isen e borta (hej vår!) o då ska jag ge mej ut o springa lite smått. Behöver få upp flåset lite. Lr rättare sagt, göra så att jag kanske inte flåsar så... :) Konditionen ska bättras på. Värma upp inför årets Military training.

Nu blir de promenad med Nanoq.
Ha en bra dag.
Kram
/J

1 kommentar:

  1. Du SKA flåsa Johanna;) Mer löpning, bättre fart och ännu mera flås=)
    Du tränar ju som en elitidrottare ju!!!

    SvaraRadera