söndag 28 november 2010

Dag 6. - Min dag






30 dagars listan:

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Meningen med livet
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag

Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Min dag.. Min snöiga dag! :)
Vaknade upp i en varm säng med han som betyder mest nära. Kan inte vakna upp på ett bättre sätt <3
Utanför fönstret va de snöstorm, men jag gav mej ut o hemåt. Herrejösses, verkligen katastrof på vägarna. Speciellt hemma hos mej i Borgunda. De yrar igen direkt här. Så de e bara på med torkarna o gasa o hoppas på de bästa :)
Hemma blev de kvalitets tid med bror o chill. Mysig frukost o så.
Begav mej sen mot Skövde igen för att kolla på Toves Funkykids uppvisning på Stadsteatern. Så otroligt duktiga e dom. De blev dans till bl.a Manboy o dom kan allt grejen med att svänga på rumpan. Mäkta impad! :)
Efter de blev de handling med pappa o Lollo, för att sedan åka hemåt o laga lite god mat. Samma sak nu igen, bara att ta sats o hoppas på att man kommer igenom drivorna.
Vissa drivor e 2 meter, o nu ser jag knappt nånting ut genom mitt fönster. Skandal! :P
Så nu sitter vi här i köket. Tända ljus o tjocka o mätta. Nu blir de film mys med filt o glögg. Bara K som fattas <3

En bra, men förbannat snöig dag.
Undra om man kommer iväg till jobbet imorn.....

Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar