måndag 8 november 2010

I can hear your heartbeat, you sweatin`


Första dagen, av 5 veckor på Mava avklarad. Spännande o intressant. Så de lär bli 5 bra veckor, de har jag bestämt. Måste bara lära mej att gå upp kl 5 på morgonen.. Inte mänskligt om du frågar mej. Men men, nån måste ju göra de :)
Efter jobbet åkte jag direkt till gymmet o körde ett styrkepass. Skönt att komma nånstans där man känner sej hemma efter att ha virrat runt på olika våningar o korridorer hela dagen :)

Har inte gjort så mkt mer idag. Hade varken ork lr lust, o de va helt okej tyckte jag.
Imorn blir de jobb o Bodystep. Äntligen tisdag, o Stefans Bodystep. I löööv it! :)

Sen får de gärna bli onsdag. Då e jag ledig, o ska träffa Karl.
O tills dess, e jag glad att gymmet finns. Dock inte samma sak... Anywaaay :)

Sovgott.
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar