tisdag 2 november 2010

Time of my life






Har haft en toppen dag med fina människor runt med hela dagen.
Började med morgon mys o promenad med Nanoq. Sen kl 10 bar de av till Majja o Hilda för fika o lunch (Ja, vi tog de i den ordningen).
Sen kom Ämma o Josse, då begav vi oss ut i regnet o dom stora vattenpölarna till stan för lite shopping. På stan blev shopping av underkläder o ett par sköna tofflor för mina mindre varma fötter.
Synd om den som behöver krypa under täcket med dom kalla nära.. :)
Sen satte vi oss på Rådhuset o tog en fika. Mysigt!
Efter ytterliga en sväng på stan så begav jag o Ämma oss till gymmet. Där mötte vi upp Jenny, o körde ett Bodystep pass.
Herrejösses! De va roligare, o jobbigare än förra veckan. Guld!

Tack underbara ni för en bra dag. Ni e kärlek <3

Nu ligger jag på spikmattan, dricker tè o kikar tv. Borde plugga. Men nej, jag orkar inte. Inte just nu. Kanske snart. Lr kanske inte alls. Sova vore skönt :)

Gårdagens träning:
80 min styrka

Dagens träning:
4,7 km promenad
1 timme Bodystep

Jag vill ha torsdag!

Kram
/J




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar