onsdag 3 november 2010

Ingenting du säger kan göra mej din inatt



Blev inte alls nån långpromenad med Nanoq förut. Blev istället en cykeltur.(!)
Jag, Sara o Koffe gav oss ut på varsin cykel, precis när spöregnet kom. Men de hindrade oss inte. Koffe hade Nanoq framför i selen så han slapp trampa. Men jag o Sara trampade på som aldrig förr. Har inte cyklat på jag vet inte hur länge. Väldigt länge!
Iaf inte på en cykel som faktiskt tar mej framåt..
O jag har glömt av hur mkt jag tycker om att cykla. Ganska fridfullt att trampa omkring o se sej om. Dock kanske inte i spöregn då men :)
Vi cyklade en bra bit, o hämtade Tove på fritids på vägen också. Så hon fick skjuts av Koffe o Nanoq. Lyckan va total :)
Blöta blev vi, men kul va de. Tove tyckte vi borde göra de varje dag..
De tåls ju o fundera på...

Dagens träning:
4,7 km cykling
70 min styrka

Nu ska jag snart sova. Så jag orkar upp o jobba imorn. O så att min huvudvärk försvinner.
Godnatt.

Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar