lördag 20 november 2010

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dej..




Igår va de mys hela dagen lång. Förutom galen migrän...
Mys e underskattat o borde hända oftare.
Jag har tur o har världens finaste o bästa människor i mitt liv, då blir de lätt mkt mys. Mest hela tiden :) <3
Kvällen va mest mys. Åkte till Ämma o åt goda (o snygga) cupcakes o pratade massor. Hon e så bra den där Ämma. Världens finaste Ämma <3
Sen blev de stad i ljus. De va okej. Inte mer än så. Men mys. Hellre mys, än fint.
Hemma blev de Idol, mat, glögg, godis o tända ljus. Ännu mer mys! Med finaste familjen.

Idag har jag varit på gymmet. Medans Tove dansade så körde jag o Majja igenom våra armar lite. Pain! :P
Sen blev vi bjudna på god mat av Niklas när vi kom från träningen. Vilken man :)

Snart beger jag mej in till Skövde. Kryper ner i Karls soffa, o rör mej inte ur fläcken.
Bra helg!

Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar