fredag 15 april 2011

Fustra Superstar Program





Ja, nu e vi äntligen igång!
Ca 60 st från gymmet e med o sliter i Utmaningen. Grymmes!
Dagen började tidigt med en stadig frukost.
Sen bar de av till gymmet efter en stund för att köra igenom träningsprogrammet för första gången. Herrejävlar vad svettigt, men ack så skönt de va.
Den där löpningen hoppas vi ger resultat lagom till Emils dunder fest! :)
Bra jobbar mina 3 bästing kusiner <3

Efter träningen va de mellanmåls dags. Vi slog oss ner i sofforna på gymmet o jag avnjöt kesella med ett äpple.
Sen gjorde jag en repa på stan, o sen va de bara att åka hem o börja med lunchen.
Nu sitter jag här tjock o mätt..
Jag som tyckte att 1500 kcal om dagen lät lite.. Jag ångrar mej. Jag får ju sjutton äta massor, o gott dessutom :)

Nu blir de en powernap på soffan innan de e dags att åka mot skövde. Ikväll ska jag göra av med ett gäng kcal på dansgolvet med ett härligt gäng med brudar.
Hur bra e inte de!?
Men innan de ska de hinnas med mellanmål2, middag o mellanmål3.
Gogogo!!

Kram
/J

1 kommentar:

  1. 1500 kcal?! hur klarar man det när man tränar så hårt?
    är det verkligen bra om man ska bygga muskler?

    SvaraRadera