söndag 24 april 2011

Temptation




Igår kväll va jag på kalas hos min kusin Louise som fyllt 15.
De kan ha varit bland de värsta jag varit med om på välldans länge.. På efterrätts bordet fanns ALLT som jag bara älskar. Farmors drömtårta, maränger o knäckflarn. Glass o hemmagjord kola o chokladsås.
De va så galet jobbigt, o jag mådde illa för att jag var så förbannat sugen på allt. Men mest den där drömtårtan som e de bästa som finns.. Men ikke!
Jag satt där vid bordet, åt ananas o melon medans de andra läskade mej.
"Mmm vad gott".. "Men du kan ju ta EN.." .. "Du behöver ju inte gå ner i vikt, ät nu"..

Endel av mej förstår verkligen inte varför jag gör detta.
Jag behöver inte gå ner i vikt. 47 kg, de e inte speciellt mkt alls. Jag äter ingen onyttig mat i vanliga fall, o godis åt jag bara på helgen.
Nu däremot e jag sugen på allt onyttigt man bara kan tänka sej.
Igår va jag sugen på pizza. Jag hatar pizza i vanliga fall!
Jag e sugen på en skål med kall mjölk o honungspuffar.. De åt jag senast när jag va typ 9.
Men de e väl bara för att jag vet att jag nu verkligen inte får äta de. Inte ens lite..

Jag har redan gått ner 1,5 kg. Jag e trött, tjurig o hängig mest hela tiden. De e inte heller likt mej. (Ni hör ju bara hur positiv jag e....)
Fine, de blir ju säkert bättre med tiden, de tvekar jag inte på. Men just nu, så känns de här faktiskt inte värt de.
Jag var ju nöjd med min träning innan, va hyffsat nöjd med min kropp. Nu har jag börjat tappa mina arm muskler. fuckit!

MEN jag e inte bitter! :)
Ska ge de några dagar till, träna mina armar utöver Fustra programmet o se om den positiva Johanna kan finnas utan socker.
Risken finns att jag e en bitch utan mitt socker.
Bye.

Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar