söndag 17 april 2011

Pain

Dag 2 på Utmaningen, o gårdagens träning satte sina spår vill jag lova.
Jävlar i helvete vilken träningsvärk i benen jag har. Heelt galet! Men ack så underbart!
Johan o Silvia skrattade gott åt mej på gymmet idag när jag kom stapplande med tunga steg för att köra igenom de galna träningspasset för andra gången.
Löpningen gick riktigt bra trots träningsvärk, o jag i Majja gjorde endel grimarser av smärta.
Men skam den som ger sej!!
28 dagar kvar :)

Fick en fråga om inte 1500 kcal/dag e för lite när man bygger muskler.
Nu e de ju så att jag e 153 cm lång o väger knappt 47 kg, alltså e de ganska mkt kcal för mej ändå. Jag äter mest hela tiden o blir verkligen mätt.
O under dessa 30 dagar e jag inte ute efter att bygga muskler, utan få fram de muskler jag redan har o få en utmaning i min träning.
Så så ligger de till....

Har haft en bra kväll med fina underbara vänner.
Bowling på O`Learys med brudarna o ett gäng till. Sen mys på Dennis balkong med Majja, Mariana o Olof. Guld! <3
Nu ska jag sova så jag orkar med träningen imorn.
O lillans dansuppvisning. Åhh, min skrutt! <3

Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar