onsdag 27 april 2011

Låt oss bli dom som försvann




Vaknade återigen av ett mobil larm kl 6 imorse, som snoozades var 5:e minut till 6.40. MEN de de gjorde faktiskt inte allt för mkt. Värmen o kärleken från honom kompenserade rejält. Kan man inte bara stanna tiden nu?
Ingen vore lyckligare än jag...


På tal om inget så gillar jag min lilla frukthylla i kylen. Välldans underskattat måste jag erkänna :) Ananas, apelsin, äpple, passionsfrukt, jordgubbar, kiwi, citron o granatäpple.
Mellis nr 2 blev idag keso/kesella/jodgubbar/passionsfrukt. Slår inte min kombo igår, men absolut jättegott.
Fustra träningen gick fint, men mina benhinnor e i behov av vila. Risken e att jag får inflammation i dom, o de vill jag inte!

Folk har frågat vad jag vill få ut av den här Utmaningen, eftersom jag inte behöver gå ner i vikt o e hyffsat vältränad.
Största anledningen e att få in rutiner när de gäller maten. Den o den tiden SKA jag ha fixat maten. I vanliga fall brukar jag vänta tills jag blir mat aggressiv i då brukar godis va en väldigt bra lösning.
Så bara att jag nu inte äter nått socker o äter bra mat på regelbunda tider 6 ggr om dagen e ju den största vinsten för mej.
Sen att mitt humör e sämst, e ju en annan sak. Men de får folk i min närhet bara acceptera just nu. Jag gör de här, för att jag ska må bra på sikt. För att Tove ska veta att nyttigt e gott.
Så that`s it :)

Ikväll blir de Pim`s med snygga brudar!
Imorn jobb: 7- 16.

Kram
/J

1 kommentar:

  1. Du är så duktig beib!!!:)
    & frukthylla is tha shit!!
    Puss bämby

    SvaraRadera