söndag 17 april 2011

Solen i ögonen









Bildbomb på gårdagen o dagen.
Kvällen på O`learys o myset på Dennis balkong. Allt detta med mina underbara vänner <3
Idag e dag 3 på utmaningen, o träningsvärken finns där men har blivit väldigt mkt bättre under dagen.
När jag skulle träna imorse så va de fruktansvärt jobbigt att springa. Så blev så mkt spring jag bara kunde, sen gick jag välldans fort de andra.
Efter träningen blev de mellis, sen hem o förbereda dagens lunch som jag avnjöt ute på en filt i solen. Underbart om ni frågar mej :)
Så idag blev de till att inviga mina nya shorts jag köpte häromdagen. Shortsen som jag ska ha på Emils cowboyfest. Yeey :)

Eftermiddagen har jag spenderat på Stadsteatern där Tove haft sin dansuppvisning. Dom e så himla duktiga o Tove tycker att de e superkul. <3
Hon dansar ju med "Bliss" på mitt gym, så Livingroom finns där i mitt liv allt som oftast. I like!
Bilder från dansen kommer imorn :)
Världens bästa gym, med världens bästa snyggos som jobbar där. (puss på Peter som jag vet läser detta) :P
På tal om Peter så visade han mej en bild på hans mobil förut.. Han hade varit på Maxi o skulle handla, o de va helt tomt på hyllorna där Keso o Kesella stog.
De märks att vi e ett gäng som kör utmaning. Helt fantastiskt! :)

Nu blir de att njuta av solen. D-vitamin <3
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar