söndag 10 april 2011

Fustra superstar


Precis kommit hem efter att ha varit hos bror o kastat lite boll o myst med min favorit.
Nanoq, mannen i mitt liv :) <3


Idag har jag varit på infomöte på gymmet om nått grymt som jag o ett skönt gäng kommer börja med om 5 dagar...
På fredag startar vi Utmaningen
.
30 dagar håller vi på. Personligt kostupplägg o 1h personlig träning varje dag i dessa 30 dagar. Inget socker, ingen alkohol heller.. O dags att börja räkna sitt kalori intag...
Kostupplägg o personligt träning får vi av skaparen av Utmaningen, Jarkko o hans Betina.

http://www.fitnessfighten.se/FITNESSFIGHTEN/Hem.html

Bara att se fram emot en månad med keso, kesella o galet hård träning. Då ska kroppen va i toppform tills de e dags för Emils stora 25 års party då "All form av nakenhet uppskattas" :)
Jiihaaa, jag e taggad!
Så Majja, Martin, Towe, Marcus, Henke, Berra, Martin, Josse, Anna, Johan. Nu kör vi o fixar detta ihop :)


5 dagar kvar alltså.....


Helgen har varit guld!
I fredags va de hemma mys med Madde, Saga, Jani o Toni. Hur bra som helst.
Igår blev de förfest hos Mysan o Fredric, o även hos Oskar innan alla härliga människor begav sej till Glädje. Riktigt bra kväll :)
Idag har de varit heeelt underbart väder. Sol, sol o mer sol. I love it!
Så infomöte, glass o latte i solen med Majja innan vi gav oss in i handbolls hallen för sista gången den här säsongen... Doooooh!
...oflyt.

Take care
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar