tisdag 19 april 2011

Panik

..Herrejösses vilket gaaalet godissug jag har. Vill ha sura godisar o de nu! Helst sura colanappar. Men ikke! Hade iofs nöjt mej med ett digestive kex...
E väl nu kroppen börjar förstå att socker tiden verkligen e över, o då jäklar börjar den strejka. Min kropp e van vid ca 1 kg godis o kakor i veckan, alla dagar. Lördag hela veckan har alltid varit min grej.
Sen startade jag o mina tjejpolare Crazy zero sugar, då va de slut på kakor o godis på veckorna. Men några på helgen kunde de bli.
Men nu.. Ingenting!
Ingen sockrad yoghurt, ingen honung i teèt, inga sockrade flingor, ingen digestive, inga nötter, inga läkerol, inget inget inget.......
Min kropp tycker nog att den blir torterad, men om ett tag kommer den tacka mej.
Tills dess e jag skakis, har huvudvärk o e allmänt osams med min sockerberoende kropp. Fy sjutton.

Dagens träning gick fint, förutom dom där förbannade benhinnorna. Aj! Hade Ämma med mej också som svettades ikapp med mej. Härligt!
Förövrigt visar vågen - .....

Nu ska jag fixa o dona. Kl 18 kommer de ett gött gäng med vänner som ska grilla med mej.
Vad e en stor saftig köttbit, potatissallad, beasås, cola o chip,s mot lax, grönsaker, kesellasås o citronvatten?
10 poäng till oss.

Ha en bra kväll :)
Kram
/J

1 kommentar:

  1. Jag lider också av det där jävla suget...kommer bli tokig inatt när jag ska jobba/ Martin

    SvaraRadera