lördag 23 april 2011

igår o idag








Igår på dagen hängde jag med Daniel. Först fika på Rådhuset, sen åkte vi till kyrkogården o kollade till Mamma, Anders o Dennis, sen handling. Oj va bra vi e :)
På kvällen blev de grill hos mej, igen. Den här gången med Tove, Millan, Majja, Hilda, Josse, Koffe, Sara, Krille o Nanoq.
Bra kväll, men jösses vad trött jag e på Fustra maten just nu. Jag vill också ha potatis sallad. Jag vill kunna unna mej ett glas rosè i solen.. Vill kunna ta en glass på torget i solen.
Fuck! Har aldrig nånsin känt sånt sug efter socker som jag gör nu. Aldrig nånsin! O de blir inte bättre, snarare tvärt om. E väl därför de kallas Utmaningen..
Själva Fusta träningen e toppen. Har kört hemma 2 dagar i rad. O idag utomhus, i solen. Huuuur skönt som helst.
Efter det gick jag 5 km också. Bra där Johanna. Skaffa samma motivation till mat delen så blir de toppen.

Less på allt.
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar